litenlangtan

Alla inlägg den 22 maj 2010

Av litenlangtan - 22 maj 2010 17:11

Som tur var stack vi från landet, vi hade resan planerad och det kunde inte kommit lägligare faktiskt... Att komma bort och tänka på annat var bästa medicinen!
Vi åkte på torsdag eftermiddag och jag stålsatte mig för att de vi skulle hälsa på ocksa var med barn men det var de inte som tur var!


Vi har ätit gott, vilat, promenerat i solen, druckit vansinnigt goda öl på mysiga kafèer och gått i vintagebutiker, samtalat väldigt mycket om barn...


Ikväll ska vi kanske gå på en trevlig Italiensk restaurang som vi besökte sist när vi var här eller så går vi på något annat mysigt ställe och sen har vi fått låna en lägenhet av vänner till vännerna där vi ska se Champions Leaguefinalen som är viktig för min älskling! Imorgon har vi egentligen inga planer för alla butiker är stängda då. Men kanske att man mest softar runt och kanske äter lunch nånstans i väntan på att planet hem ska gå. Fast jag vill inte åka hem - jag vill stanna här i detta trevliga land och hänga runt på mysiga kafèer, äta god mat, handla gott bröd och goda ostar och smaka vin och öl i matbutiken! Jag kulle kunna gilla det här livet här! Och gud vad jag längtar efter att åka till Paris, Milano, Rom och Berlin... Det får snart bli en ny resa...


Over and out!


Och tack era kommentarer

Presentation


Jag blev mamma genom adoption. Bloggen startade 2010 med hemutredningen och fortsatte med en lång väntan på... ja vem skulle det bli?
Nu skriver jag om stort och smått om vardagen med en son född sommaren 2011 och hans lillebror som kom till oss 2013.

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Besökare sen 2011-07-01

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Vill ha barn

 

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Buzzador blog


Ovido - Quiz & Flashcards