litenlangtan

Alla inlägg den 2 juni 2010

Av litenlangtan - 2 juni 2010 10:19

Jag har beklagat mig och lipat över mitt jobb i över två år... Men min typ av jobb växer inte på trän... därför har jag kommit till sans ganska snabbt och känner väl att det funkar.


Det finns många anledningar till att jag vill göra något annat - en av dem är att jag vill piffa mig, gå i vanliga kläder, ha nagelack utan att det ser ut som jag haft det i en vecka redan dagen efter jag målade på det. Känna mig fin och känna att det finns anledning till att vara fin...


Det som är fördelen med mitt jobb (iaf då och då) är mina tidiga tider - för fy fan vad gott det är att komma hem vid 15.30 och ha dag kvar!
Men man gör inte ovanstående varje morgon när man börjar 06.15


Skulle jag ha ett jobb är jag har större anledning att piffa mig så skulle jag också komma hem betydligt senare på dagen... fett minustecken då alltså... 


Men, idag har jag sökt två jobb iaf... Känner mig ganska nöjd med det...


Såg också att ett företag där jag var på intervju förra sommaren nyligen sökte folk så jag kanske ska dra iväg ett mail till henne som ansvarar för den rekryteringen och påminna om min existens... 


Jag har dock haft problem med att komma in på mailen... :-( 

Presentation


Jag blev mamma genom adoption. Bloggen startade 2010 med hemutredningen och fortsatte med en lång väntan på... ja vem skulle det bli?
Nu skriver jag om stort och smått om vardagen med en son född sommaren 2011 och hans lillebror som kom till oss 2013.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiv

Besökare sen 2011-07-01

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Vill ha barn

 

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Buzzador blog


Ovido - Quiz & Flashcards