litenlangtan

Alla inlägg den 13 september 2010

Av litenlangtan - 13 september 2010 15:31

Kännner mig lite vissen idag - vet inte riktigt varför...
Bara trött och ledsen... har tårar bakom ögonen och känner att jag är "känslig" - har inga bra svar... 

Klurar på saker och ting. Hur jag ska framföra till min pappa vad en del av mina tankar går ut på. På HUR jag ska skaffa mig ett nytt jobb. Jag kände ilska och irritation sekunden efter jag steg in genom dörren i morse...
Den manliga kollegan som jag grälat med har varit på ett synnerligen bra humör de senaste dagarna och vi har talat mycket om vanliga saker. Men det oroar mig - han är en ulv i fårakläder enligt mig eftersom han "skvallrat" till chefen som inte fick föra det vidare (men som gjorde det eftersom jag tog upp det i min månadsrapport)

Jag saknar maken idag med även om han är hemma och har sovit jämte mig hela natten. Han har haft flera möten idag och är inte online på nätet för samtal... Saknar det...
Vädret ordnar upp sig och vi har hoppat fram två platser i vår adoptionskö - vad mer kan man begära en måndag?

Tja, jag vet inte...

Har ätit lite dåligt i helgen och det kanske beror på det också...

nåja... snart får jag gå hem för idag...


Av litenlangtan - 13 september 2010 09:25

Maken blev glatt överaskad av att jag väntade på stationen! Det var skönt att ha honom hemma igen! Men det jag egentligen skulle skriva var att vi hoppat två köplatser fram idag! Vilket tempo! Vet kods att det kan ske bakåt i samma takt! Men just idag är jag glad...

Presentation


Jag blev mamma genom adoption. Bloggen startade 2010 med hemutredningen och fortsatte med en lång väntan på... ja vem skulle det bli?
Nu skriver jag om stort och smått om vardagen med en son född sommaren 2011 och hans lillebror som kom till oss 2013.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

Besökare sen 2011-07-01

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Vill ha barn

 

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Buzzador blog


Ovido - Quiz & Flashcards