litenlangtan

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av litenlangtan - 6 januari 2011 21:08

En av mina kära vänner har vart på besök ikväll och det var väldigt skönt och givade att träffa henne! Vi bjöd på vegomat och fräsch fruktsallad - och hon gav som vanligt många kloka åsikter om saker och ting. Hon är mästare på att vrida på saker och belysa dem från ett annat håll. Klok, smart, snäll och rolig! Och jag kommer sakna henne så mycket när hon inte längre finns i samma stad som mig...
men jag planerar att dra till henne i mars och hälsa på...

Nu ska jag sticka lite och klura på vad jag ska roa mig med i morgon när jag är ledig... det ska bli så jäkla skönt...

Ska faktiskt ta mig tid att skriva en ansökan färdigt imorgon och göra några "lektioner" på unionens hemsida - min karriärguidning har jag ofärdig och jag måste ta mod till mig igen att försöka gära något åt min jobbsituation...

Av litenlangtan - 6 januari 2011 09:47

För 5 minuter sen stoppade jag ett stort kuvert på lådan! Vi har äntligen fått ihop allt! Hoppas att granskningen ska gå bra, bilder få godkänt och alla texter likaså...

Nu pulsa genom enorma mängder snö för att slå ihjäl 4,5 timmar på jobbet med S!

Presentation


Jag blev mamma genom adoption. Bloggen startade 2010 med hemutredningen och fortsatte med en lång väntan på... ja vem skulle det bli?
Nu skriver jag om stort och smått om vardagen med en son född sommaren 2011 och hans lillebror som kom till oss 2013.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

Besökare sen 2011-07-01

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Vill ha barn

 

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Buzzador blog


Ovido - Quiz & Flashcards