litenlangtan

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av litenlangtan - 6 februari 2011 18:35

Tack för er input kring vagn/inte vagn...

Vi köper nog den här sulkyn ändå men det är tveksamt om den kommer med till landet. Det är ett mycket bra pris för sulkyn och den kommer ju helt klart komma till användning framöver - och blir den inte använd får vi sälja den.

En ERGO-sele ska vi spana på... Den verkar väldigt bra även om barnet är lite äldre...

Igår var jag på en tillställning med jobbet. Jag träffade min chefs fru som har en kollega som adopterad barn från just vårt land. Hon var lite på kanelen och sa samma sak om och om igen...
Hon berättade hur emotionellt berörd hon var av vår historia och jag MÅSTE bara ringa henne när vi får barnbesked...
Javisst sa jag. NOT! Varför i hela världen skulle jag ringa till henne??? Hon lär ju få reda på det eftersom hennes man är min chef - men bara för att hon är så berööörd av oss så skulle jag nog knappast kasta mig på telefon och ringa henne? Jaja, det är ju kul att höra att folk är intresserade och involverade - men vi har ju träffats typ 2 gånger - hallå!

Jag körde och hade dessutom mina två kollegor - både den äldre och den knepige med mig i bilen hem. OJ OJ OJ vad jag hade roligt åt dem...

Idag har vi tagit en morgonpromenad och städat hemma...
Byrån som ska rymma lillos kläder står nu i källaren och ska få lite ny färg på sig. Ett steg närmre...!

Jag känner mig lite förkyld... Och det blir inte bättre...

Avslutar med en bild på min fina barnvagnspåse som jag köpt! Den har jag väntat på och längtat efter...


 

Presentation


Jag blev mamma genom adoption. Bloggen startade 2010 med hemutredningen och fortsatte med en lång väntan på... ja vem skulle det bli?
Nu skriver jag om stort och smått om vardagen med en son född sommaren 2011 och hans lillebror som kom till oss 2013.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Arkiv

Besökare sen 2011-07-01

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Vill ha barn

 

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Buzzador blog


Skapa flashcards