litenlangtan

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av litenlangtan - 7 februari 2011 21:41

Det var visst inget tillfälligt fel på vår TV och datorlina igår... Det är visst samma idag... Som tur är har vi Dexteravsnitt att se och jag handarbetar och njuter av att bara slappa. Imorgon är det tisdag, veckans värsta...

Av litenlangtan - 7 februari 2011 07:04

Inspirerad av Teachgirl har vi skaffat oss en karta - den finns precis nära när vi sitter i soffan. Det känns extra spännande att ha den uppslagen på bordet brevid med Landet uppslaget! Det är så lätt att bara glutta ner och kika till landet och det pirrar i magen av bara tanken på att det är där vår lillo finns...


Att peka och säga något till maken och fantisera och fundera tillsammans...


Vi har börjat kika efter en rejäl sele att ta med. Tipset kring Ergon har jag följt upp och vi planerar att skaffa just en sådan. Den känns stabil och bra även upp i åldrar och att den fungerar bra även på en person som är kort i rocken...

Den här veckan måste vi ta tag i att göra nya passfoton och att vaccinera oss. Det har liksom bara blivit "liggandes"...

Nu längtar jag efter att veta vilket barnhem som blir vårt!

Presentation


Jag blev mamma genom adoption. Bloggen startade 2010 med hemutredningen och fortsatte med en lång väntan på... ja vem skulle det bli?
Nu skriver jag om stort och smått om vardagen med en son född sommaren 2011 och hans lillebror som kom till oss 2013.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Arkiv

Besökare sen 2011-07-01

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Vill ha barn

 

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Buzzador blog


Ovido - Quiz & Flashcards