litenlangtan

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av litenlangtan - 4 mars 2011 14:51

Har suttit nära 2 timmar hos polisen med min anmälan mot bluff-företaget idag. Vidare har jag mailat PLUS på Svt och skrivit en bestridan och försökt faxa den till dem, uppdaterat min chef och pratat med vår ekonomiansvarige på företaget.

Jag är så satans arg - trots att det handlar om en summa som är en fis i rymden i det stora hela i vårt multinationella företag. Det som gör mig så arg är att företag sätter i system att bluffa och luras och begå bedrägeri...

Idag har jag inte gjort många "vanliga knop" på jobbet och snart är även den här dagen över. Maken har lovat att laga middag ikväll - jag har "klagat" lite på att det är surt att komma hem sent och ställa sig och laga mat direkt för att mannen ägnar sig åt sin hobby - träning - och kommer hem samtidigt...


Är man oinspirerad i köket så kan man ju alltid ta till vad-fan-ska-jag-laga-till-middag för att då lite tips...


Jag har sovit dåligt på grund av den här skiten och jag har frossat i kolhydrater för att det är "lite synd om mig"... har planer på att låta mig marineras lite till i kolhydrater och unna mig lösgodis ikväll... WELL, nya tag på måndag!

Nu skiner faktiskt solen och jag hoppas att det blir en trevlig helg tillslut...
Sköt om er och era familjemedlemmar! 

  




 

Presentation


Jag blev mamma genom adoption. Bloggen startade 2010 med hemutredningen och fortsatte med en lång väntan på... ja vem skulle det bli?
Nu skriver jag om stort och smått om vardagen med en son född sommaren 2011 och hans lillebror som kom till oss 2013.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Besökare sen 2011-07-01

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Vill ha barn

 

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Buzzador blog


Ovido - Quiz & Flashcards