litenlangtan

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av litenlangtan - 13 maj 2011 16:39

Mitt inlägg jag skrivit igår har försvunnit. men ingen verkar har undrat vad min seger handlade om...


Men för mig själv ska jag skriva att min seger handlade om - jag träffade nämligen en gammal bekant på vagnen till stan igår. Hon var gravid och skulle ha sitt första barn inom nån månad.


För absolut första gången kunde jag känna ren och skär glädje och till och med tänka att "henne kan jag kanske ta kontakt med och hänga med sen när lillo är här"
Det var så himla skönt att inte vara bitter, arg, ledsen eller besviken. Jag var bara glad - åt att se henne och hennes fina mage, åt att hon blev glad åt att se mig med och för att vi också väntar barn.


Gårdagen var en bra dag på alla sätt. Hängde med min vän och hennes dotter på lekplatsen i en park i flera timmar och vi pratade och pratade och pratade!


Idag är en annan dag. Maken gör sina sista långpass inför Marathon och jag har pysslat lite ute - tagit en sväng förbi vår lokala second hand och fyndat barn-CDskivor...
Nu ska jag slappa, dricka kaffe och sticka finsjal...

Presentation


Jag blev mamma genom adoption. Bloggen startade 2010 med hemutredningen och fortsatte med en lång väntan på... ja vem skulle det bli?
Nu skriver jag om stort och smått om vardagen med en son född sommaren 2011 och hans lillebror som kom till oss 2013.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Besökare sen 2011-07-01

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Vill ha barn

 

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Buzzador blog


Ovido - Quiz & Flashcards