litenlangtan

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av litenlangtan - 25 maj 2011 14:34

Tog en liten välbehövlig paus från jobbet och cyklade ner till vår lokala Second hand - hittade två roliga barnplagg modell större med roligt mönster att sy mössor eller dreggellappar av...
Hittade dessutom två "blusar" i min smak som blir finfina till somriga jeans och de snygga träskorna jag ropat hem på Tradera i veckan... 110:- och jag är lycklig en stund!


 

Jag har också handlat lite nödvändigt på Apoteket - för lillo och för oss.
Det känns bra att iaf ha påbörjat de där "nödvändigheterna" som jag känner är sista förberedelserna...

Av litenlangtan - 25 maj 2011 11:45

*suck*

Idag är det återigen en sån där dag då man tvivlar på att det någonsin kommer hända - det här fantastiska - att få bli förälder...

Jag har mailat vår kontakt på AC med lite frågor... Jag har kollat AC's hemsida - inget nytt, jag funderar över vad det är som "tar ner" mig till bottennivå hela tiden...

Väder och vind spelar in såklart. Eftersom det är storm ute så är det tråkigt och jobbigt att vistas ute. Jag har sen arbetsvecka - sover som en gris på morgonen och jobbar till sena kvällen (känns det som) och det händer inte jättemycket på jobbet...
Imorgon gör jag ett nytt försök hos tandläkaren och jag måste försöka hålla i mina pengar den här månaden. Jag avskyr att vara pank...

Maken ska göra sitt livs jobbigaste prestation på lördag och jag kan inte vara med honom...
Mors dag på söndag - jag har bojkottat den 'jävla' dagen i många år nu och jag hoppas det blir sista gången faktiskt...

jag loggar in på AC's sida och stirrar på följande bild...


 

Presentation


Jag blev mamma genom adoption. Bloggen startade 2010 med hemutredningen och fortsatte med en lång väntan på... ja vem skulle det bli?
Nu skriver jag om stort och smått om vardagen med en son född sommaren 2011 och hans lillebror som kom till oss 2013.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Besökare sen 2011-07-01

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Vill ha barn

 

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Buzzador blog


Ovido - Quiz & Flashcards