litenlangtan

Alla inlägg den 28 maj 2011

Av litenlangtan - 28 maj 2011 15:05

Han är i mål nu! På 3 timmar och 17 minuter! Väldigt väldigt bra tid och han har lyckats hålla mycket jämn fart genom hela loppet! Jag är så himla stolt!

Så ledsamt att jag inte kunde vara där och ta emot honom när han gick i mål bara...
Hoppas han ringer snart så jag får lov att gratulera honom till en skitbra tid! Min fantastiske man!


Själv har jag tagit mig an min barnfilt och sitter väl förankrad i soffan med rumpan! En ensam kväll kvar innan han är hemma igen... jag ska nog stå ut!

Av litenlangtan - 28 maj 2011 12:09

Oj oj... har inte riktigt fått upp nån ånga idag än. Har avslutat den havsgröna sjal som ska bli en present till mitt barns fostermor - eller om vårt barn haft en speciell barnsköterska som fäst sig för hennom. den ska blockas och få torka innan den är helt klar men nu har jag stickat sista maskan iaf.

På TVn visar de Stockholm Marathon och jag hoppas maken får en riktigt bra dag på Stockholms gator...

Jag känner mig slö, slapp och likgiltig men vädret är inte så roligt idag. Det ser ganska kallt ut och jag är inte så sugen på att ta mig utanför dörrarna. Men - nu ska jag ge mig i kast med att besöka vår lokala loppis i mina nyinköpta trällor tänker jag mig...
Har en t-shirt som är makens på mig och känner mig omfamnad av honom i den. Jag gillar inte att vara ifrån honom helt enkelt...

Återkommer med en rapport på hur det gått för honom sen!

Presentation


Jag blev mamma genom adoption. Bloggen startade 2010 med hemutredningen och fortsatte med en lång väntan på... ja vem skulle det bli?
Nu skriver jag om stort och smått om vardagen med en son född sommaren 2011 och hans lillebror som kom till oss 2013.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Besökare sen 2011-07-01

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Vill ha barn

 

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Buzzador blog


Ovido - Quiz & Flashcards