litenlangtan

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av litenlangtan - 10 juni 2011 19:13

Jag gillade också den här kolumnen som var i Metro i färra veckan - riktigt bra!

Av litenlangtan - 10 juni 2011 18:55

Vaknade vid 9 och åt lite fil och sen drog jag på cykeln till mammas jobb för att låna bilen. Träffade på en bekant på handelsträdgården där jag köpte pelargonier. Snirklade mig ut på landet och hamnade så till sist hos Kvarnlyckan. Där blev jag varmt välkomnad av två blöta nosar och steg in i husets hjärta direkt. Två lite blyga pojkar höll på att busa runt i köket medans deras mamma lagade lunch...

2 stycken "pricktroll" levde rövare i köket!

Efter den goda lunchen tog vi en tur i omgivningarna och jag fick bräka med fåren, smeka sammetsljuka mular och leda en shettis in i boxen. hönorna sprätte och barnen lekte och kivades om vart annat.

En fin dag med en fin vän och hennes fina barn!

Tur jag hade laddat positiv energi för bilresan hem slutade med nära nog 2 timmars bilköande... *örk*


Sen mötte jag mannen i stan och så cyklade vi långsamt hem. Nu är han ute och joggar och jag ska stöka lite här innan middagen - avrundar kvällen med lite vin - det är jag värd!


Presentation


Jag blev mamma genom adoption. Bloggen startade 2010 med hemutredningen och fortsatte med en lång väntan på... ja vem skulle det bli?
Nu skriver jag om stort och smått om vardagen med en son född sommaren 2011 och hans lillebror som kom till oss 2013.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Besökare sen 2011-07-01

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Vill ha barn

 

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Buzzador blog


Ovido - Quiz & Flashcards