litenlangtan

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av litenlangtan - 14 juni 2011 11:17

Kom precis på att jag fick hjärtat i halsgropen för en kort sekund igår. Jag cyklade hem och hörde den ringsignal jag valt för alla AC's nummer - högt och tydligt! Men eftersom jag inte kände något surrande i fickan och den man jag passerade på cykelbanan tog upp sin iPhone så förstod jag snabbt att det inte var jag som ringde...


*f*n ock*

Av litenlangtan - 14 juni 2011 07:35

Jag ogillar tisdagar - då har helgens feeling definitivt lämnat kroppen och det känns så himla lååångt till nästa helg. Som dessutom är min jobbhelg och då är den extra kort...
Örk. Börjar nästan ångra att jag inte ska ha någon semester. Men jag får väl härda ut bara...

Trots att det är min tidiga vecka har jag också spanska på kvällen och då blir kvällen kort och jag är knappt hemma nåt. Igår var vi på Liseberg och kollade på bob hund. De var inte lika bra och energiska som för 10 år sen men det var kul att se dem igen.
Imorgon är det Danko Jones och då blir det absolut mer röj! Sen kalas på torsdag kväll och kanske quiz på fredag. Hur kan det komma sig att veckorna blir så fulla med aktiviteter ändå? Det är ju inte en hemmakväll den här veckan :-D

På ett sätt gott att ha saker inplanerade - om än bara för några dagar framåt. Det håller tankarna på annat håll.
Igår citerade jag bob hund på FB och fick massa respons. Jag skrev ju bara "... jag tycker att väntan börjar bli lång..."

Det verkar som om maken får ta 2 veckor semester bara och det är ju toppen. Då har han ändå 4 veckor kvar till senare.

Min lönetant ska visst ha fyllt i pappret som ska till fk och det väntas med posten i dag eller imorgon. Det vore ju bra om vi fick iväg dem också så att vi bara kan skicka en begäran om föräldrapeng sen när det väl blir dags...

Presentation


Jag blev mamma genom adoption. Bloggen startade 2010 med hemutredningen och fortsatte med en lång väntan på... ja vem skulle det bli?
Nu skriver jag om stort och smått om vardagen med en son född sommaren 2011 och hans lillebror som kom till oss 2013.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Besökare sen 2011-07-01

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Vill ha barn

 

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Buzzador blog


Skapa flashcards