litenlangtan

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av litenlangtan - 15 juni 2011 07:32

Kände mig riktigt urken när jag kom hem igår så jag satte mig i soffan och när maken kom hem så la vi oss båda två där och somnade...
Jag hoppade spanskan igår (första lektionen jag missade) och sen rörde jag mig inte ur fläcken...

Maken stack ut och tränade och sen lagade han middag och servade mig med the och klapp på kinden...

Jag roade mig med att uppdatera i kapp på min bilddagbok som jag också har och glo på TV...

Idag är jag tillbaka på jobbet, fortfarande lite hängig men ändå "frisk" om man så säger...

Idag blir det secondhandbesök på lunchrasten...
Något roligt måste jag ju få ta till för att förlusta mig...

Vädret bjuder inte på något speciellt spännande - det känns höstigt och trist ute. Solen var iofs framme när jag jag cyklade till jobbet men det blåser ju så kallt...

Hoppas på uppehåll och lust att åka till Liseberg ikväll eftesom ett av Kanadas bästa rockband spelar ikväll - Danko Jones!



Presentation


Jag blev mamma genom adoption. Bloggen startade 2010 med hemutredningen och fortsatte med en lång väntan på... ja vem skulle det bli?
Nu skriver jag om stort och smått om vardagen med en son född sommaren 2011 och hans lillebror som kom till oss 2013.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Besökare sen 2011-07-01

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Vill ha barn

 

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Buzzador blog


Skapa flashcards