litenlangtan

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2011

Skitliv....

Av litenlangtan - 16 augusti 2011 10:38

Känns som en riktigt jävla skitdag idag...
Trött och sur och bara allmänt hängig och deppig. De kommer a l d r i g ringa oss känns det som och jag är fast på den här arbetsplatsen förever and ever...


Det är så tröttsamt att känna oro och ångest över att aldrig bli vald...
Nu har jag liksom kommit över den där gränsen och slutat hoppas att den här veckan... Den här veckan blir det nog... NOT!

Vi kommer få vänta och vänta och vänta...
Det är exakt den där vedervärdiga dryghetskänslan... Att det tar liksom aldrig slut... skiten.

Jag är så le åt att vänta nu så jag blir galen. Kräks på att hösten är på väg och sommaren bara försvann...

Le åt att vi har förberett så långt vi kan. Trött på alla frågor om vad som händer, har vi hört nåt, vet vi något mer?


Deppig av att tänka att det dröjer och dröjer och dröjer...


Bläh!





 
 
J

J

16 augusti 2011 12:48

Tänk som ni har kämpat för att nå dit ni är nu. Hang in there. Målet är så nära! Alla mina lyckönskningar på vägen.

http://attfakallasigmamma.bloggplatsen.se/presenta

 
Nelle

Nelle

16 augusti 2011 14:40

Hoppas så att ni får besked snart. Det är en evig väntan hela tiden, antar att det inte är någon tröst men ni närmar er för varje dag som går.

http://neverletmego-nelle.blogspot.com

 
Kvarnlyckan

Kvarnlyckan

16 augusti 2011 15:14

Det är jobbigt när man kommer till den delen av väntan när det inte är okej att vänta längre. Den tar slut, den också, men just nu hjälper det inte.

Kram

http://kvarnlyckan.wordpress.com

 
Hedda

Hedda

16 augusti 2011 15:16

Jo, det kommer att bli er tur. Snart! Eller kanske nästan snart. Jag vet att du är ledsen över att du tänker att det inte blir någon jul med barn i år. Men det kanske det ändå blir åtminstone en jul med ett barnbesked? En jul utomlands? Förstår att det är segt... Men ni är närmare än nånsin nu ju, även om det kanske inte alltid känns så. Kram.

http://heddasdagbok.wordpress.com

 
Cecilia summerar

Cecilia summerar

16 augusti 2011 23:02

Ja, nog kan den verka både ändlös och hopplös den här väntan.... Känner med dig och hoppas åt er.

http://www.villhabarn.se/blogg/3395

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av litenlangtan - 13 januari 2017 14:33

Oj vad länge sen jag bloggade. Det har vart sååååå mycket annat; försäljning av lägenheten, flytten, strul med jobbet, stök på hemmaplan, halloween, jul och nyår och är det ett nytt år och jagtänkte faktiskt på bloggen för någon vecka sen för att jag...

Av litenlangtan - 2 maj 2016 07:15

Just det. Vi är i gång med att sälja vår bostad för vi har fått en hyresrätt. Större, helt nybyggd, 5 minuter bort från vårt lilla hus. Det kommer inte vara för evigt men det är tak över huvudet tills vi hittat det hus vi vill ha. Jag, som är kontrol...

Av litenlangtan - 1 maj 2016 21:56

Är ganska säker på att en av mina ungar hatar mig just nu... Inget funkar, inte ens enkla vardagssaker som vi gjort 100 000 gånger tillsammans. Vi blir ovänner om allt och hans bruna ögon blixtrar... Idag skulle vi gå på bio på stan men det v...

Av litenlangtan - 23 april 2016 06:25

Kl är 06.18 och jag ligger i ungarnas rum med en snusande sovande unge på var sida. Tänk att jag blev mamma ändå, till inte mindre än två fantastiska barn! Tänk att vi är en familj, med allt vad det innebär! En lite mer tänkare, grubblare som mest är...

Av litenlangtan - 31 mars 2016 15:32

Igår hade vi en riktigt rövnatt, Stora hostar och hostar, Lilla fick krupp och vaknade rädd och ledsen och hade svårt att andas såklart! Vi fick rätsida på andningen och jag la mig brevid honom i deras sovrum. Somnade om och sov till ca 5. Då kom Sto...

Presentation


Jag blev mamma genom adoption. Bloggen startade 2010 med hemutredningen och fortsatte med en lång väntan på... ja vem skulle det bli?
Nu skriver jag om stort och smått om vardagen med en son född sommaren 2011 och hans lillebror som kom till oss 2013.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Besökare sen 2011-07-01

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Vill ha barn

 

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Buzzador blog


Skapa flashcards