litenlangtan

Alla inlägg den 13 september 2011

Av litenlangtan - 13 september 2011 16:01

Igår blev jag regnblöt in på bara skinnet - men vad gjorde det - jag var på väg hem med min man...

Vi kunde inte sluta le åt varandra...
Just nu är vi faktiskt hemskt kära i varandra! :-D

Igår hade vi trubbel med datorer på jobbet och jag hade inget speciellt att göra utan fick städa lite och då hittade jag en kalender från 2005/2006.


I den hade jag tursamt nog antecknat massa intressant. Som vilket datum jag slutat att röka och vilket datum som jag och mannen blev ett par. Det hade vi sedan länge glömt!

Idag händer inget alls efter jobbet förrutom att vi ska testa en ny maträtt. Det är vårt mission i höst - att introducera ny mat i vår repertoar. Inte helt lätt men det går - genom att snacka ihop oss på helgen och planera veckans "matsedel" och spåna lite tillsammans vad vi är sugna på att laga/äta...

Ikväll blir det en ny soppa. Det ska bli spännande!

Imorgon kommer en vän på besök - vi ska pyssla lite. Jag vet precis vad jag vill göra - så vi får se om det blir som jag tänkt...
Helgen blir fullspäckad - maken har kollegor på grillmiddag på fredag, löpartävling på lördag och sen barnkalas på söndag... Sen är det ny vecka igen!



Presentation


Jag blev mamma genom adoption. Bloggen startade 2010 med hemutredningen och fortsatte med en lång väntan på... ja vem skulle det bli?
Nu skriver jag om stort och smått om vardagen med en son född sommaren 2011 och hans lillebror som kom till oss 2013.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Besökare sen 2011-07-01

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Vill ha barn

 

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Buzzador blog


Ovido - Quiz & Flashcards