litenlangtan

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av litenlangtan - 2 februari 2012 19:59

Än så länge går det bra. Svärisarna är tacksamma för att jag sköter om dem så bra :-D

Gjorde dock ett generalfel och skrämde upp sonen för ett ögonblick - men det kommer aldrig upprepas!

Öppna förskolan för andra gången idag - en jämngammal och 3 småbebbar - KUL!
BVC på eftermiddagen, sonen ökar i vikt så vi ger honom inte för lite mat iaf... :-D

Idag var det andra tillfället på genuskursen - den är spännande och det är en väldigt bra bok. När jag läst hela ska jag absolut tipsa om den i ett eget inlägg för den borde alla föräldrar läsa!
Sonen har ju vart med och uppför sig som alltid bra och det känns fint att dela detta med honom.
Maken måste med på genuståget givetvis men verkar inte helt lockad än. Men vi måste vara två om detta för att det ska gå att genomföra.
Boken kommer med många bra praktiska tips och även hur man förmedlar sina tankar till vänner och släktingar med tanke på kommande presenter och julklappar osv.

Jag är glad att jag fick inbjudan av dig Annika! Det är spännande och intressant och jag vill lära mig mer!




 


Presentation


Jag blev mamma genom adoption. Bloggen startade 2010 med hemutredningen och fortsatte med en lång väntan på... ja vem skulle det bli?
Nu skriver jag om stort och smått om vardagen med en son född sommaren 2011 och hans lillebror som kom till oss 2013.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Besökare sen 2011-07-01

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Vill ha barn

 

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Buzzador blog


Ovido - Quiz & Flashcards