litenlangtan

Alla inlägg den 3 juli 2012

Av litenlangtan - 3 juli 2012 22:46

Konstig start på dagen idag. Jag fick magont från helvetet och hade det rätt tufft med sonen på förmiddagen. Efter en bra stund i selen somnade först han och sen jag. Trots att kommunens trädgårdsmästare körde grästrimner utanför sovrummet lyckades vi båda sova 1,5 timme och när vi vaknade igen mådde jag mycket bättre som tur var! Lekeftermiddag, finprat med min bror, bokinköp på bibblan och mysig fika med maken - sen gick vi till Liseberg. Sonen och maken åkte farfarsbil = lycka och jag fick se en av mina idoler : Jakob Hellman! Sonen satt i selen och tittade lyckligt upp på mig när jag sjöng nästan alla låtarna för honom! Vid tillfällen som detta, hans innerliga blick som fastnaglad vid mig, hans skratt och hans varma händer mot min kropp. Det ögonblicket av denna gemensamma lycka - att uppleva något kul tillsammans! Det är SÅ värt alla år, alla månader, alla dagar, alla timmar, alla minuter, alla sekunder av längtan och väntan! Sent i säng för plutten men vad gör det? Just den här dagen kommer aldrig mer tillbaka...

Presentation


Jag blev mamma genom adoption. Bloggen startade 2010 med hemutredningen och fortsatte med en lång väntan på... ja vem skulle det bli?
Nu skriver jag om stort och smått om vardagen med en son född sommaren 2011 och hans lillebror som kom till oss 2013.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

Besökare sen 2011-07-01

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Vill ha barn

 

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Buzzador blog


Ovido - Quiz & Flashcards