litenlangtan

Alla inlägg den 3 februari 2013

Av litenlangtan - 3 februari 2013 18:54

I fredags var jag ledig så vi träffade goda vänner och deras barn i ett nytt hus! Det var verkligen jättehärligt att avsluta en jobbig vecka med att tanka lite positiva känslor och roligheter!

Barnen hade riktigt kul - kanske mest för sig men de är ju ännu rätt små och leker mest bredvid varandra...
Vi bjöds på god lunch och jag träffade maken i stan för en fika när han slutat jobbet. Han tog dessutom med sonen hem så jag gick själv på stan en stund... Perfekt fredagsavslut!

I går var det soligt och kallt så vi tog en promenad till vår närmaste turistattraktion. På vägen kikade vi på änder och det var ju väldigt spännande! Sen fikade vi lite och kollade på kossor på lantgården i närheten! på kvällen drack vi lite vin och åt gott och avslutade med en film...

Idag var vädret fortfarande kallt och lite soligt... Vi packade matsäck och skridskor och tog en tur på isen...
Sonen gick åka på en "stötta" - alltså ett snickrat stöd för de barn som ännu inte behärskar att åka...
Det var toppenkul tyckte han!

Två härliga dagar med familjen - allt funkar som det ska igen och vi har roligt tillsammans! Depåerna är fulltankade igen.

Två märkliga saker har också hänt...
Min 'vän' R har bjudit in till Schlagerfest då finalen går fram i maj... Jag gillar inte schlager men jag gillar ju henne... Det var oväntat att bli bjuden iaf...

Sen dök min pappa och ena brorsa upp lite oväntat... De ville inte komma på mitt födelsedagskalas men de ville att vi skulle komma på middag snart istället... DET var väldigt oväntat!



Presentation


Jag blev mamma genom adoption. Bloggen startade 2010 med hemutredningen och fortsatte med en lång väntan på... ja vem skulle det bli?
Nu skriver jag om stort och smått om vardagen med en son född sommaren 2011 och hans lillebror som kom till oss 2013.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Besökare sen 2011-07-01

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Vill ha barn

 

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Buzzador blog


Skapa flashcards