litenlangtan

Alla inlägg den 10 februari 2013

Av litenlangtan - 10 februari 2013 20:18

Har lagt sista handen på vår tredje återrapport ikväll. Jag kan inte annat än känna fantastisk tacksamhet över så mycket just nu! Vi har den finaste pojken i världen, han utvecklas precis som han ska, i takt med sina jämnåriga, trots en svår start i livet!
Igår lärde han sig räkna! ( "änn, tuu" ) och det kommer nya ord som kryddar vår vardag hela tiden!
I dag sa han tex namnet på en av sina fröknar på förskolan, bara så där...

Jag känner otrolig tacksamhet emot hans biomamma som gav mig möjligheten att få uppleva så starka kärlekskänslor inför hennes förstfödde pojke!

Jag är också så tacksam för min familj som är så generösa och hjälpsamma, både mina och makens föräldrar samt våra syskon! Det är tacksamt att vara, dotter, syster, svägerska och svärdotter!

Det ger mig styrka att orka med mitt jobb och annat som går mig på nerverna just nu. Att jag verkar ha vänner som också tänker på mig ibland är gott det också!

Jag känner också tacksamhet för att jag har en sån fantastisk man som inte bara är en klippa i hushållet och en supergrym pappa - han är snygg också!

Nu ska jag gå ner för trappen och spara på lite varmvatten tillsammans med honom och så hoppas jag på en bra ny vecka!
Jag ska inte stressa till förskolan imorgon, vi kommer också köra vår bakåtvända vagn istället för "dagissulkyn" så vi har bättre kontakt med sonen. Jag hoppas på ett par tre träffar med vänner och minst ett eller två bra telefonsamtal!

Tack för all er input på mitt förskoleinlägg! Jag är så glad att ni finns!

Sen en efterlysning! Jag söker dig som skrev en fråga till mig för ett kort tag sen! Du ville ha kontakt med mig! Lämna din mailadress i en kommentar, jag kommer inte lägga ut den på bloggen!
Skön söndagskväll på er!

Presentation


Jag blev mamma genom adoption. Bloggen startade 2010 med hemutredningen och fortsatte med en lång väntan på... ja vem skulle det bli?
Nu skriver jag om stort och smått om vardagen med en son född sommaren 2011 och hans lillebror som kom till oss 2013.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Besökare sen 2011-07-01

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Vill ha barn

 

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Buzzador blog


Ovido - Quiz & Flashcards