litenlangtan

Alla inlägg den 14 februari 2013

Av litenlangtan - 14 februari 2013 21:54

Dagen började tidigt idag, redan kl 06... Vi har vinkat av pappa när han skulle till jobbet. Ätit frukost i stillhet (så stilla det nu kan vara med en 20-månaders) och sen tog vi med lite bröd och gick för att mata änder - dagens projekt! På hemvägen hoppades jag att han skulle somna men nä, det tog några timmar till. Vi åkte in mot stan för att träffa pappa och sen mötte jag upp en vän och spenderade några timmar med att prata om livet - och vi fick båda prata till punkt - till skillnad mot när våra barn är med! Tack för ikväll, det var väldigt trevligt att ses!

Idag har det hänt ytterligare trevligheter; en väldigt god vän fick sitt andra barn idag - och det blev en efterlängtad tjej! Grattis till hela familjen!
Ett annat barn har funnits i ett helt år och trots att vi aldrig råkats så känns det som att vi känner varandra och jag vet en hel del om denne lilla krabat!

När jag kom hem efter fikan hade vi fått ett lägenhetserbjudande på posten - något som lät väldigt spännande men det var kort betänketid... Vi har bara ett par dar på oss att fatta beslut - spännande men s v å r t ! Det handlar om samma pengar som vi bor för nu men hyra ist för att äga. Kommunbyte, lite dumt med tidsplanen osv...

Värt att notera är också att jag inte känt av min smärta i sidan idag... Är det för att jag är ledig från mitt jobb?

Presentation


Jag blev mamma genom adoption. Bloggen startade 2010 med hemutredningen och fortsatte med en lång väntan på... ja vem skulle det bli?
Nu skriver jag om stort och smått om vardagen med en son född sommaren 2011 och hans lillebror som kom till oss 2013.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Besökare sen 2011-07-01

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Vill ha barn

 

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Buzzador blog


Ovido - Quiz & Flashcards