litenlangtan

Alla inlägg den 24 juni 2013

Av litenlangtan - 24 juni 2013 09:08

Så fick vi alltså en liten lillebror! Allt har gått mest bra, trots att omständigheterna varit annorlunda den här gången. Storebror har tagit det bra - lite kinkigt i början men efterhand bättre och bättre!

Vi är hemma igen sen några dagar och snart går maken tillbaka till jobbet innan sin semester. Vi ska nog reda oss. Det är inte lika stort drama att gå från ett barn till två som det var från noll barn till ett! Men barn två får ju finna sig och hänga med på ett hörne eftersom barn ett har helt andra krav och intressen!

Midsommar firades i stillhet hemma. Som nybliven två barnsmamma är man mest sugen på att vila och ta det ganska lugnt. Igår var vi dock på en liten utflykt till en födelsedagsfirande släkting.


I veckan kommer den nya barnvagnen så jag enklare kan ta mig ut med båda barnen iaf, det ska bli skönt!

Nu är det dags att klä på oss och gå ut i trädgården för att leka lite! Må så gott i junivädret!

Presentation


Jag blev mamma genom adoption. Bloggen startade 2010 med hemutredningen och fortsatte med en lång väntan på... ja vem skulle det bli?
Nu skriver jag om stort och smått om vardagen med en son född sommaren 2011 och hans lillebror som kom till oss 2013.

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Arkiv

Besökare sen 2011-07-01

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Vill ha barn

 

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Buzzador blog


Skapa flashcards