litenlangtan

Alla inlägg den 26 februari 2014

Av litenlangtan - 26 februari 2014 08:45

Går upp som vanligt men går hemifrån innan det är dags för lämning på förskolan. Åka spårvagn helt ensam (knappast, men UTAN barn iaf!) och sen sitta på en rätt obekväm stol och lyssna på/prata engelska hela dagen...
Sen äta nåt, tillbaka igen och göra egenstudier och till sist hem för att möta maken i dörren som ska till träningen!
Gosa lite med barnen, plocka upp leksaker, sätta på pyjamas och fixa gröt. Maken kom hem igen rätt lagom till nattning av lilla.
Lagade middag tillsammans, åt framför TVn (som vanligt) och blev sen sittandes en liten stund.

Skrev rent protokollet från gårdagens möte på sonens förskola, fortsatte egenstudier, chattade lite med vännen i sonens födelseland som var online pga tidsskillnaden.
Stora vaknade till och jag fick sitta hos honom en stund tills han somnade om.
Sen upp till sängen och bytte några ord med maken innan vi båda somnade - då hade kl passerat 23 med råge!

Ikväll ska jag dessutom på en efterlängtad föreläsning med en intressant person, hoppas jag orkar ta till mig något av det som sägs!
Jag känner på mig att min vår kommer bli intensiv!
Och i mitten av allt det här ska jag hinna fortsätta söka jobb! Tjoho!

Presentation


Jag blev mamma genom adoption. Bloggen startade 2010 med hemutredningen och fortsatte med en lång väntan på... ja vem skulle det bli?
Nu skriver jag om stort och smått om vardagen med en son född sommaren 2011 och hans lillebror som kom till oss 2013.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Arkiv

Besökare sen 2011-07-01

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Vill ha barn

 

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Buzzador blog


Ovido - Quiz & Flashcards