litenlangtan

Alla inlägg den 8 mars 2014

Av litenlangtan - 8 mars 2014 10:04

Dagen till ära åkte jag till svensk bilprovning för att söka jobb! Såg starka, coola tjejer. En mansdominerad värld.

Saknar betyg i Matte A så jag blir säkert bortsållad direkt trots att jag är smart, snygg och har 20 års erfarenhet sv kundservice...

Jävla skitliv. Ja, idag är det lite synd om mig.

Barnen kan inte göra annat än gnälla och kräva att deras mamma ska trösta och hjälpa. Trots att de har en fullt kompetent pappa som sträcker ut sina armar...
Fan vad det tär på oss båda att jag är att föredra...

Behövde naturen så jag åkte till en sjö. Står just nu lutad mot en solvärme björk och tittar ut över platsen där maken friade för 5,5 år sen...

Tänk så annorlunda livet var då?! Glömmer ibland den stora hemska osläckliga sorgen av att inte kunna få barn. Nu har jag fått två och kan inte njuta av at jag har dem!

Känner mig dränerad, ledsen och otacksam...

Men det måste också få vara okej?

Presentation


Jag blev mamma genom adoption. Bloggen startade 2010 med hemutredningen och fortsatte med en lång väntan på... ja vem skulle det bli?
Nu skriver jag om stort och smått om vardagen med en son född sommaren 2011 och hans lillebror som kom till oss 2013.

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Arkiv

Besökare sen 2011-07-01

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Vill ha barn

 

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Buzzador blog


Ovido - Quiz & Flashcards