litenlangtan

Alla inlägg den 27 april 2015

Av litenlangtan - 27 april 2015 21:43

det är sista kvällen, väskorna är mer eller mindre packade, vi har nattade de små här för sista gången.

Dagarna går fort trots att vi egentligen inte gjort så mycket. Och som jag gissade känner en sig inte direkt utvilad men inte heller utpumpad.
Matsituationerna har vart lite krampiga. Vi tjatar alldeles för mycket på barnen. Stora har endast ätit rivna morötter, ris å spagetti. Lilla har ätit ok faktiskt.
Men tack å lov att vi inte vart tvungna att hitta restauranger, beställt dyr mat som ändå inte äts and so on. Lovpris till all Inclusive!

Det har regnar två gånger men det har inte gjort nåt. Vi har "simmat" i den stora poolen ett par gånger vilket gjorde det värt att ta med simdyna och armpuffar hemifrån.

Mest trött är jag på lilla - som tamigfan ska ha sista ordet i ALLA samtal. Gärna skrikandes i falsett med en arg min...
Så trött på alla kamper med honom.

Får en ens lov att känna så? Jag skiter i vilket, jag känner så! Blä!

Well, nu har vi testat utlandssemester med två småbarn. Nu kör vi vardagsliv 2.0 hela sommaren istället.
Till hösten röstar jag på utlandssemester utan barn, gissar på vilsamt snudd på tråkigt. Kanske inte funkar att åka mer än 3-4 dar men tänker storstad mer än beach. Klartslut.

Presentation


Jag blev mamma genom adoption. Bloggen startade 2010 med hemutredningen och fortsatte med en lång väntan på... ja vem skulle det bli?
Nu skriver jag om stort och smått om vardagen med en son född sommaren 2011 och hans lillebror som kom till oss 2013.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Arkiv

Besökare sen 2011-07-01

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Vill ha barn

 

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Buzzador blog


Ovido - Quiz & Flashcards