litenlangtan

Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av litenlangtan - 28 augusti 2011 22:02

Helgen har vart okej - igår jobbade jag och sen hände inet mycket alls...

Idag har vi haft besök av lillos kusin och vi åt lunch och maken bakade en paj på björnbär från busken här utanför...

Jag och kusinen hade såklart lite pyssel för oss - bildbevis kommer nog på båda de andra bloggarna...

Nu på kvällen har vi vart i stan och ätit middag på indisk restaurang - trots att det inte var fullsatt så blev vi avglömda ett par gånger av personalen. Först fick vi inget naanbröd och sen fick vi inte kaffet tillsammans med efterrätten. Men personalen bjöd på både bröd, dessert OCH kaffet! Så tja, det var en helt okej kväll ändå!


Ny vecka imorgon - ska till företagsläkaren mitt på dagen och jag måste ta upp mina problem med axlarna och med värken i vänster sida. Får se om de kan remittera mig vidare...

Veckan blir nog ganska lugn - eventuellt ska jag vara barnvakt på fredag då min gamla klasskompis går på begravning för vår gemensamma klasskompis som gick bort. Eftersom hon inte kan amma så ska jag ju lösa det tycker jag.

Ja, sju månader...

Just den här helgen har jag inte haft fokus på detta men visst känns det trist att plocka ner lillos alla leksaker och låta kusinen leka med dem - igen.
Häromveckan var det ju R's äldsta dotter som grejade med allt...

När blir det vår unge som får leka med sina saker tro?




Presentation


Jag blev mamma genom adoption. Bloggen startade 2010 med hemutredningen och fortsatte med en lång väntan på... ja vem skulle det bli?
Nu skriver jag om stort och smått om vardagen med en son född sommaren 2011 och hans lillebror som kom till oss 2013.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Besökare sen 2011-07-01

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Vill ha barn

 

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Buzzador blog


Ovido - Quiz & Flashcards