litenlangtan

Direktlänk till inlägg 13 januari 2017

Nytt år!

Av litenlangtan - 13 januari 2017 14:33

Oj vad länge sen jag bloggade. Det har vart sååååå mycket annat; försäljning av lägenheten, flytten, strul med jobbet, stök på hemmaplan, halloween, jul och nyår och är det ett nytt år och jagtänkte faktiskt på bloggen för någon vecka sen för att jag brukar skriva en årssammanfattning och det har jag änu inte gjort i år.

Kanske borde jag försöka blogga lite mer frekvent igen - det är ju ett ovärderligt verktyg för att minnas situationer och händelser. 
Jag får helt enkelt fundera på det. Idag kikade jag in för att jag behövde skriva ett tidsdokument som inte ska publiceras. för ibland skriver jag svåra saker och sparar som utkast - det finns nedskrivet men inte publicerat, jag kan ändå gå tillbaka och se hur jag tänkte och kände. Just idag är det läge för ett sånt dokument.

 

 
 
Ingen bild

Hej

28 januari 2017 19:55

Hej, vad kul att se ett inlägg. Hoppas allt är bra. Har följt bloggen sen innan stora kom. När jag fortfarande väntade på vår 1a numera har även en 2a kommit här också.

litenlangtan

12 februari 2017 19:31

Kul att nån uppskatt min återkomst!
Även om det kan komma att gå långt mellan inläggen även i fortsättningen!
Allt är bra tack. Eller ja, vi är friska men trötta. Stampar, fast på ett annat ställe så att säga.
?
Jag ska se om jag kan utveckla hur jag tänker...
tack för din kommentar! Har du också blogg?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av litenlangtan - 2 maj 2016 07:15

Just det. Vi är i gång med att sälja vår bostad för vi har fått en hyresrätt. Större, helt nybyggd, 5 minuter bort från vårt lilla hus. Det kommer inte vara för evigt men det är tak över huvudet tills vi hittat det hus vi vill ha. Jag, som är kontrol...

Av litenlangtan - 1 maj 2016 21:56

Är ganska säker på att en av mina ungar hatar mig just nu... Inget funkar, inte ens enkla vardagssaker som vi gjort 100 000 gånger tillsammans. Vi blir ovänner om allt och hans bruna ögon blixtrar... Idag skulle vi gå på bio på stan men det v...

Av litenlangtan - 23 april 2016 06:25

Kl är 06.18 och jag ligger i ungarnas rum med en snusande sovande unge på var sida. Tänk att jag blev mamma ändå, till inte mindre än två fantastiska barn! Tänk att vi är en familj, med allt vad det innebär! En lite mer tänkare, grubblare som mest är...

Av litenlangtan - 31 mars 2016 15:32

Igår hade vi en riktigt rövnatt, Stora hostar och hostar, Lilla fick krupp och vaknade rädd och ledsen och hade svårt att andas såklart! Vi fick rätsida på andningen och jag la mig brevid honom i deras sovrum. Somnade om och sov till ca 5. Då kom Sto...

Av litenlangtan - 20 februari 2016 22:15

Tyvärr blev det inget nytt spännande jobb. De anställde en som jobbar med exakt samma uppgifter nu istället. Det gör mig detsamma, kul att jag fick komma med på intervjuerna! Jobbet jag har är väldigt bra, generöst med att komma sent, gå tidigt, gå...

Presentation


Jag blev mamma genom adoption. Bloggen startade 2010 med hemutredningen och fortsatte med en lång väntan på... ja vem skulle det bli?
Nu skriver jag om stort och smått om vardagen med en son född sommaren 2011 och hans lillebror som kom till oss 2013.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017
>>>

Arkiv

Besökare sen 2011-07-01

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Vill ha barn

 

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Buzzador blog


Skapa flashcards