litenlangtan

Alla inlägg under januari 2016

Av litenlangtan - 11 januari 2016 22:46

Kollade mailen just efter en dag och kväll på språng. Jag har fått mail från rekryteraren som vill sätta ihop tider till ett intervjuschema...
Så det verkar som jag gått vidare till steg 2 - att träffa det anställande företaget!
Spännande!!!

Av litenlangtan - 5 januari 2016 17:28

Igår hade jag ett missat samtal på telefonen och det visade sig vara ett retryteringsföretag som sökt mig för en intervju! Och jag som precis fått jobb!
Såklart har jag bokat in en intervju, ställt om min arbetstid något på torsdag, dragit en vit nödlögn och ska träffa den här rekryteraren på torsdag.

Jobbet är lite mer prestigefyllt, mer ansvar och säkert både mer inspirerande och utvecklande för mig än det jag precis fått så... jag är glad åt möjligheten! Men om jag inte får jobbet så är jag såklart nöjd med det jobb jag precis börjat på och tacksam över att kunna se framåt ändå. Och jag kommer såklart hålla utkik och söka andra jobb också - men just nu är jag supertacksam över att slippa den "kvarnstenen" om halsen. Det har ju vart svårt att försöka hålla standarden uppe med ansökningar och så under tiden som arbetslös. Så det är skönt att kunna släppa lite granna på den biten!

Presentation


Jag blev mamma genom adoption. Bloggen startade 2010 med hemutredningen och fortsatte med en lång väntan på... ja vem skulle det bli?
Nu skriver jag om stort och smått om vardagen med en son född sommaren 2011 och hans lillebror som kom till oss 2013.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Arkiv

Besökare sen 2011-07-01

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Vill ha barn

 

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Buzzador blog


Skapa flashcards