litenlangtan

Alla inlägg under oktober 2015

Av litenlangtan - 31 oktober 2015 23:57

Oj, nu var det länge sen igen... Trots att jag nog har mer tid för mig själv än på länge.
Arbetslös igen - på heltid. Bättre för barnen med rutiner iaf.

Idag blev jag dock snuvad på en stund utan ungarna. Jag skulle träffat en kompis men fick förhinder då maken känt sig illamående och trött natten till idag. 2 timmar innan jag skulle åka spydde han...
Så, jag fick rodda barnen själv en dag till... Och ställa in min date.

Men vi överlevde den här dagen också. Vi öppnade inte dörren för några spöken, träsktroll eller älvor... Jsg satte ut en burk med klubbor och skrev en lapp om att vi var sjuka! Som tur var kunde besökarna läsa!

Sömnen kom efterlängtat ikväll och jag kände mig som en skruttmamma idag som inte orkade/ville vara med på något.

Maken kände sig något bättre nu på kvällen och jag tröstar mig med filmen om Håkan Hellström.
Imorgon är en ny dag, tack och lov!

Presentation


Jag blev mamma genom adoption. Bloggen startade 2010 med hemutredningen och fortsatte med en lång väntan på... ja vem skulle det bli?
Nu skriver jag om stort och smått om vardagen med en son född sommaren 2011 och hans lillebror som kom till oss 2013.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Arkiv

Besökare sen 2011-07-01

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Vill ha barn

 

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Buzzador blog


Skapa flashcards