litenlangtan

Alla inlägg den 19 december 2014

Av litenlangtan - 19 december 2014 19:39

Ja, det är mycket på mitt jobb - det som skulle vara i ca 10 dagar blev hittentills dubbelt så många. Många kollegor har berömt mig - det märks att jag är intreserad och har erfarenhet. Sånna som mig vill de ha där. Jag verkar vara en duktig tjej.
Högsta chefen vet vad jag heter och hälsar glatt när han ser mig. 
Idag på morgonen sökte han upp mig i min första morgonsyssla och gav mig julklappar och ett rejät handslag!
Alltså - julklapp?! Till mig... jag är fortfarande bara anställd på timmar och jag har jobbat där i knappt 2 1/2 vecka...
Jag fick en fin brödkniv och ett gåvokort där en själv kan välja en klapp! :-D
Jag fick också tillfälle under dagen att berätta lite mer om mig och vad jag gjort innan och att jag gärna fortsätter jobba där - men helst mer än de 2 dagar/vecka jag blivit erbjuden som fortsättning efter julruschen.

"Jag ska ha dig i åtanke" sa chefen innan vi avslutade vårt samtal idag. Det kändes ju bra att få tillfälle att få prata direkt med honom om det iaf... :-D Han verkar riktigt bra, en chef i min smak.

Kvällen skulle avrundas med glöggmingel hos vänner men det regnade och jag kunde inte åka med kollegan som bor granne så jag var hemma så sent som kl 17:45 och barnen brukar nästan äta kvällsmat vid den tiden. Vi var trötta allihopa och valde bort 21/2 timmes resväg fram och tillbaka även om det var ett efterlängtad och trevlig inbjudan till samkväm!

Presentation


Jag blev mamma genom adoption. Bloggen startade 2010 med hemutredningen och fortsatte med en lång väntan på... ja vem skulle det bli?
Nu skriver jag om stort och smått om vardagen med en son född sommaren 2011 och hans lillebror som kom till oss 2013.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Arkiv

Besökare sen 2011-07-01

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Vill ha barn

 

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Buzzador blog


Ovido - Quiz & Flashcards