litenlangtan

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av litenlangtan - 20 maj 2011 13:08

Okej, jag är självtitulerad Projektledare för "Möhippan" och jag har insett att vi som ska genomföra det här har olika starkt intresse för det hela och några är mer eller mindre datainkompatibla...

"Men om jag klickar 'jag kommerä på eventet ser inte HON det då?"

-NEJ, hon är inte bjuden och det är ett hemligt event...

Imorse skrev jag på loggen där att vi har bestämt en ny tid - då vi alla ska mötas upp. En tjej har missat båda mötena och inte hört av sig om varken dricka eller transport eller nåt...
Då undrar jag som projektledare såklart om hon kommer eller medvetet håller låg profil eller vad - hon är typ den av oss som är mest datakompatibel dessutom - hon kunde säkert programmera FB!
Gjorde således en liten efterlysning i morse - dig har vi inte hört av, är allt ok?

Fick ett snäsigt svar att hon haft en 'helvetisk vecka' och inte haft möjlighet...

Blir så less på människor - hur svårt är det då att be om hjälp? Hon har inte bidragit till något alls och har sen mage att gnälla - jag räknar nog iskallt med att min man kommer hjälpa mig en del att ordna det här hemma hos oss och han är inte ens 'bjuden'...


Jag ska strax ge mig av för jag tänker gå lite tidigare idag dessutom - har några ärenden kvar att göra innan jag kan känna att allt är på plats inför möhippan...


Ser fram emot att ha en kul dag imorgon - hoppas ALLA har det goda humöret med sig!

Presentation


Jag blev mamma genom adoption. Bloggen startade 2010 med hemutredningen och fortsatte med en lång väntan på... ja vem skulle det bli?
Nu skriver jag om stort och smått om vardagen med en son född sommaren 2011 och hans lillebror som kom till oss 2013.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Besökare sen 2011-07-01

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Vill ha barn

 

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Buzzador blog


Ovido - Quiz & Flashcards