litenlangtan

Alla inlägg den 6 juli 2010

Av litenlangtan - 6 juli 2010 09:26

Kvällen som igår var lugn... Satt länge och pratade med grannen + en väninna till henne... Sen gick jag in till maken och så lagade vi sillmiddag och sen glodde vi bara på TV. Armen är bättre så ikväll tänkte jag måla lite om inte vädret sätter stopp för det...


Ikväll måste jag tvätta lite också - det blev inte av att lämna bröllopsklänningen till kemtvätten så jag får köra den på 30 grader och stryka den själv :-o Hoppas det funkar...


Jag måste också göra iordning bröllopspresenten - en vacker personligt tryck med ett brudpar och bröllopets datum från isaform - vi har gett bort en sådan förut och den var väldigt uppskattad - hoppas ingen annan tänkt samma tanke bara...


Det infann sig ett lugn igår efter att vårt dokument kommit - det var så skönt att känna att människan hade ett hjärta ändå nånstans inne i kroppen som Kix skrev...
Men jag undrar fortfarande hur hon kunde hålla oss på halster i en hel vecka utan att höra av sig - det är faktiskt jäkligt dåligt och den dag då det här är över ska jag tala om det för henne...

Segt på jobbet... men det är väl bara att härda ut i några veckor och sen njuta av semestern...  

Presentation


Jag blev mamma genom adoption. Bloggen startade 2010 med hemutredningen och fortsatte med en lång väntan på... ja vem skulle det bli?
Nu skriver jag om stort och smått om vardagen med en son född sommaren 2011 och hans lillebror som kom till oss 2013.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Arkiv

Besökare sen 2011-07-01

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Vill ha barn

 

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Buzzador blog


Ovido - Quiz & Flashcards