litenlangtan

Alla inlägg den 5 juli 2010

Av litenlangtan - 5 juli 2010 13:20

Yes, tjoho...


Jag cyklade hem och öppnade dokumentet och allt var med - ord för ord vad jag kunde se...
Det enda var att maken stavar sitt namn på ett sätt som inte stämmer med vad det står i passet så detta har hon ändrat... *puh*


Hennes kommentarer var också med och hör och häpna så följde de vår stil på dokumentet...


Skitbra... så nu kan jag andas ut det här och faktist tro på att vi kommer få det där medgivandet - om 30 dagar...


Då ska vi fira på riktigt... Då är vår första milstolpe i det här med att bilda familj faktiskt i hamn...


Men tills dess får jag nöja mig med att andas ut och känna sommarlugnet komma över mig...


  

Av litenlangtan - 5 juli 2010 12:01

Ringde idag och lämnade dels meddelande till henne på telefonsvararen och dels i växeln...
Så ringde hon och jag hann inte ta det... Lyssnade av hennes meddelande och då sa hon att hon postat ett nytt dokument till oss som vi borde haft i fredags...


Får vi inte det idag så får vi höra av oss igen...


Jag ringde upp och hon sa att hon "gjorde i stort sett de ändringar som vi skickat" och sen lämnat ifrån sig dokumentet till utskottet redan...


????????????????????????????


Men vi får inte göra fler ändringar nu då eller?
I min hjärna har jag inte släppt detta ännu...


Min kollega sa att jag kunde cykla hem och kolla posten och sen komma tillbaka för att känna mig lite lugnare...


Så nu ska jag göra det...



Presentation


Jag blev mamma genom adoption. Bloggen startade 2010 med hemutredningen och fortsatte med en lång väntan på... ja vem skulle det bli?
Nu skriver jag om stort och smått om vardagen med en son född sommaren 2011 och hans lillebror som kom till oss 2013.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Arkiv

Besökare sen 2011-07-01

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Vill ha barn

 

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Buzzador blog


Ovido - Quiz & Flashcards