litenlangtan

Alla inlägg den 6 december 2012

Av litenlangtan - 6 december 2012 10:00

Jag läser utan inbördes rangordning:


Colombialiv - För att Annika skriver så mycket bra och tänkvärt och för att hon numera är min vän!


Dobre futro - för att jag träffat Maria 'in person' flera gånger fast hon inte minns mig, för att hon skriver roligt och tänkvärt och om allt och inget... 

Ekomamma i stan - ännu en smart och klok mamma som försöker påverka sitt och sin omvärlds liv till det bättre med kloka och smarta råd och tankar om miljö och klimattänk

Teachmom - en följeslagare i cybervärlden som också blivit en vän IRL, vi har träffats ett par gånger med barnen och haft riktigt kul!


Helgas dagbok - Helga gav mig hopp om att någon gång finna ro i barnlöshetskrisen och det gjorde mitt liv uthärdligt under all väntan.

Maja gräddnos - jag är inte längre någon flitig kommentator - det har wordpress sett till men jag läser allt du skriver Maja - klok som en bok!

Vägen mot tre - om mammalivet - ÄNTLIGEN - paret som väntade barn från SA som var med i Drömmen om ett barn.


Heja Abbe - om en familj med ett barn med medfött hjärtfel och kromosomfel

Tja, jag läser en hel del andra bloggar också - en del är låsta för omvärlden och andra uppdateras inte så ofta. Som ni ser handlar det mest om andra som haft svårighet att få barn. Inte så mycket politik, klimat, miljöpåverkan, feminism och andra starka krafter som vi alla är skyldiga att försöka vara med och påverka med. Don't hold it against me - bloggar för mig är tidsfördriv och underhållning... lite så.

Vad läser du som borde finnas på min lista? 

Presentation


Jag blev mamma genom adoption. Bloggen startade 2010 med hemutredningen och fortsatte med en lång väntan på... ja vem skulle det bli?
Nu skriver jag om stort och smått om vardagen med en son född sommaren 2011 och hans lillebror som kom till oss 2013.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Besökare sen 2011-07-01

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Vill ha barn

 

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Buzzador blog


Ovido - Quiz & Flashcards