litenlangtan

Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av litenlangtan - 29 oktober 2010 23:52

Som jag bara måste söka... Frågan är ju om man ska söka säljarjobb eller chefsjobbet... jag har ju inte kunskapen att driva butiken med 8-12 anställda tror jag - men där skulle jag iaf G Ä R N A jobba!



Av litenlangtan - 29 oktober 2010 23:04

Jag hänger inte med på AC's kösidor...
Nu har vi helt försvunnit från en kö (på ett land vi kan tänka oss) där jag såg att vi fanns med igår och vi finns kvar i kölistan på ett land som vår representant sagt att vi inte är aktuella för (på grund av att vi inte är religiösa) men ovanpå det så befinner vi oss på en bra ny position i kön till det land vi helst vill skicka till!

jaja... det visar väl sig... Nu i helgen kan vi ändå inte få svar. men jag förstår inte varför vi är bortplockade utan att ha blivit kontaktade...

Idag har jag tagit sovmorgon, åkt tåg, shoppat lite second hand, träffat min systers nya kille, haft fredagsmys med mina syskon och min brorsdotter, druckit finkaffe och klappat på familjens hund...

Imorgon väntar ledig lördag, har många borden och måsten men vi får se om lusten infinner sig...

Ha en fin helg alla! 

Presentation


Jag blev mamma genom adoption. Bloggen startade 2010 med hemutredningen och fortsatte med en lång väntan på... ja vem skulle det bli?
Nu skriver jag om stort och smått om vardagen med en son född sommaren 2011 och hans lillebror som kom till oss 2013.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiv

Besökare sen 2011-07-01

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Vill ha barn

 

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Buzzador blog


Ovido - Quiz & Flashcards