litenlangtan

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av litenlangtan - 6 oktober 2010 07:39

Igår försökte jag sköta mig exemplariskt för att mota bort min huvudvärk; drack massor med vatten och hade glasögonen på framför datorn och tog det allmänt lugnt... Huvudvärken låg och lurade strax ovanför ögonen men bröt liksom inte ut sådär infernaliskt som det har varit i över 2 veckor...


Sen gick jag hem och satte mig ute på tomten med ett gigantiskt glas med vatten med färsk mynta i och stickade en stund i solen... sen gick jag in och stickade en bra stund till - ikväll blir det spanska så då finns det nästan inte tid för stickning... :-(
Men innan spanskan blir det loppisbesök och inköp i garnbutiken!


Idag när jag vaknade hade jag ingen huvudvärk och nu efter att ha varit vaken i 2 timmar så är huvudvärken fortfarande borta...
Nu ska vi inte ropa hej men det känns lite bättre - kanske var det ögonen iaf?


Men det är väl så att jag håller på att bli gammal, se bara här på mitt restultat på "tant-testet":


"Hurra, du är definitivt en TANT!

Transformeringen är fullbordad. Prinsessan har förvandlats till drottning, en mogen frukt, en erfaren fullblodskvinna som vet var skåpet ska stå. Bejaka tanten i dig. Starta en bokcirkel, börja med kundaliniyoga eller tantrasex, koka äpplemos eller skriv en insändare. Nu kan du göra vad sjutton som helst!"

 

  

 

 

Presentation


Jag blev mamma genom adoption. Bloggen startade 2010 med hemutredningen och fortsatte med en lång väntan på... ja vem skulle det bli?
Nu skriver jag om stort och smått om vardagen med en son född sommaren 2011 och hans lillebror som kom till oss 2013.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiv

Besökare sen 2011-07-01

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Vill ha barn

 

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Buzzador blog


Skapa flashcards