litenlangtan

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av litenlangtan - 14 oktober 2010 15:26

Veckans sista arbetsdag och jag har haft jätteroligt på jobbet idag...
Vår extratjej har varit här och jag har "vilat öronen" från den något tjattrige kolelgan som har en del tics för sig... En dag ska jag berätta storyn om honom... Men jag uppskattar att han är ledig ibland :-D

Jag och extratjejen har gjort gemensam insats och skyltat om lite i butiken - jätteroligt och plats för många skratt! Så den här dagen har gått tokfort... Och jag inser hur mycket jag saknar att ha en "jämnårig" tjej på arbetsplatsen att prata med...

I övrigt har ju då veckan startat med att vi hade möte - jag äldre kollegan och chefen... Det gick ju bra och det har liksom rullat på i samma stil...
Idag skulle jag egentligen åkt på ett kundbesök som också hade förgyllt min vecka totalt men det har blivit skjutet till måndag men det ska bli jättespännande och jag ser fram emot det!

I morgon har jag ledig dag och planen är att smurfa runt i stan, kolla loppisar, leta efter stora röda knappar till min sjal/halsduk som jag stickat i veckan - supersnygg om jag får säga det själv och det får jag!

Jag ska ta mig till en bortglömd stadsdel som jag sällan besöker nu förtiden och det ska bli lite mysigt... Kanske träffa en gammal vän...

I helgen ska jag vara ledig men det har också smugit sig in en kundaktivitet - som som tur är inte sträcker sig över hela dagen/kvällen utan tar några timmar i anspråk på dagen bara hoppas jag...

Annars har vi inget planerat - kanske frukost på stan med några vänenr på söndag... Ganska skönt att bara slöa lite...

Det har vart en bra vecka hittentills...

Presentation


Jag blev mamma genom adoption. Bloggen startade 2010 med hemutredningen och fortsatte med en lång väntan på... ja vem skulle det bli?
Nu skriver jag om stort och smått om vardagen med en son född sommaren 2011 och hans lillebror som kom till oss 2013.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiv

Besökare sen 2011-07-01

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Vill ha barn

 

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Buzzador blog


Ovido - Quiz & Flashcards