litenlangtan

Alla inlägg den 10 november 2010

Av litenlangtan - 10 november 2010 21:48

Är hemma igen efter kvällens lektion i spanska. Vi är duktiga säger min vän och fröken, vi går framåt i bra takt och jag tycker det blir svårare och svårare...
Men så ska det visst vara...
Men det innebär också att jag måste göra mina läxor ordentligt!

Maken har fått en ny förkylning och är ganska dålig... stackarn är snuvig och trött...
Nu ska han får återgå till sin fotbollsmatch här på datorn...

Av litenlangtan - 10 november 2010 10:45

Kom att tänka på vad jag drömde i morse... min kompis R är ju gravid och väntas föda ganska snart...
Jag drömde att hon kom hem till oss (eller det kan inte ha vart hos oss -för den här hallen var stor och ljus men skit samma!)
och då hade hon en stor stor mage...

Jag gick in i ett angränsande rum (definitivt inte hemma hos oss!) och när jag kom tillbaka hade hon sin son på armen och var smal som en sticka...
Pojken skulle heta "Lasse" och jag ifrågasatte inte ens hur han hamnade utanför hennes mage på ca 1 minut...

Jag skicka historien i ett SMS till henne nu när jag kom att tänka på det och hon svarade att det hade ju vart trevligt om det vore en så smidig leverans... :-D

Presentation


Jag blev mamma genom adoption. Bloggen startade 2010 med hemutredningen och fortsatte med en lång väntan på... ja vem skulle det bli?
Nu skriver jag om stort och smått om vardagen med en son född sommaren 2011 och hans lillebror som kom till oss 2013.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Arkiv

Besökare sen 2011-07-01

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Vill ha barn

 

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Buzzador blog


Ovido - Quiz & Flashcards