litenlangtan

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av litenlangtan - 10 oktober 2011 12:29

*snörvel*


Näe, jag är inte helt kry än men jaja, det är ju inget dödligt! Helgen har vart bra ändå - inget barnkalas, inget vuxenkalas, ingen träff med min fina vän, inget vin  men mycket sömn och vila...
Och ett par fina skor. Kommer upp på pysselbloggen idag kl 15...


Har fiffat med bilder från vår lilla utlandsvistelse... finns på pysselbloggen nu!


Orkar inte vara klok och smart och rapp - är för seg - och har nu hela veckan uppbokad med saker - både jobb och fritid. Skönt ändå att ha saker för sig så man inte hinner fundera så mycket.
3:e avsnittet av "barn till varje pris" idag. Har liksom känt att 3:ans program var så mycket mer känslor och igenkänning men det får inte blir f ö r mycket 'gråtfest' över det - då blir det liksom bara blaj av det.


S & S har skrivit både på vårt forum och på sin blogg att det förväntas komma många BB nu innan det blir årsavslut och bromsar in inför jul och nyår i vårt land.
Jaha, men det gäller väl inte oss? Vi får ju inte ens svar på våra mail! Vi har liksom laddat om inför att åka nästa år istället och gör så för att slippa bli besvikna och skifta fokus en gång till i år. Vi har pratat om att fira jul med makens familj istället för min som vi planerat sen vi skickade våra papper i början av feb.
Jag har accepterat att det inte blir barn 2011 utan 2012 istället. Jag har vart lite ledsen över att det blir en del traditioner utan barn även i år - och att det faktum att jag använt "lillo2011" som lösenord på en del aplikationer på jobbet bara var en drömtillvaro det med...
Det blir lillo 2012 istället. Och det är okej.



 
Bildgooglar "barn 2012" och får upp kalendrar med lador för 2012!

Presentation


Jag blev mamma genom adoption. Bloggen startade 2010 med hemutredningen och fortsatte med en lång väntan på... ja vem skulle det bli?
Nu skriver jag om stort och smått om vardagen med en son född sommaren 2011 och hans lillebror som kom till oss 2013.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Besökare sen 2011-07-01

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Vill ha barn

 

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Buzzador blog


Ovido - Quiz & Flashcards