litenlangtan

Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av litenlangtan - 21 oktober 2011 08:30

Har precis pratat med postkontoret och de hade mitt kuvert där - utan postnummer...

Eh, så ja, jag kan inte skylla på någon annan än den glömska virriga mamman :-D


Men, huvudsaken är att alla dokumenten kommer fram idag! Då kan vi kanske gå vidare med Visumansökan som verkar vara nästa djungel och uppsjö av papper och foton och fan och hans moster...
MEN, vad gör man inte för sin son? Det här är den första prövningen för de nyblivna föräldrarna - det kommer fler!


Jag tackar Camilla för rådigt tips om att ett babyskydd är bästa "förvaringen" för små bebisar i bilen - upp till ett års ålder. Så min goda vän UMS som ska låna ut en hel del till oss kommer även ta med sitt babyskydd förmodligen - så har vi rätt transportmedel till den lille palten redan nu. Då kan mamma tom få det med sig hem i helgen för det är väl de som hämtar oss på Landvetter när vi kommer hem!


Vidare ska jag köpa ett begagnat skötbord av en tjej idag...


  

Spoling skötbord från IKEA
   

Och en hopfällbar badbalja har ropats in på tradera!

Det blir en bra dag idag känner jag...

Presentation


Jag blev mamma genom adoption. Bloggen startade 2010 med hemutredningen och fortsatte med en lång väntan på... ja vem skulle det bli?
Nu skriver jag om stort och smått om vardagen med en son född sommaren 2011 och hans lillebror som kom till oss 2013.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Besökare sen 2011-07-01

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Vill ha barn

 

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Buzzador blog


Ovido - Quiz & Flashcards