litenlangtan

Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av litenlangtan - 22 oktober 2011 21:15

Maken vaknade till och råkade väcka mig och sen var det kört... låg vaken nån timme och vred mig - sen gick jag upp och färgade håret... :-D

PÅ jobbet gick det bra - den nya tjejen är djärv och tar faktiskt egna kunder efter mindre än 3 dagar på nya jobbet - imponerande...

UMS kom med babysitter, babyskydd och två stora backar med pojkkläder i alla möjliga stolekar... :-D TACK vännen!

Efter jobbet åkte vi och kikade på en barnvagn som vi köpte. Det var en 3-åring från Kina som åkte i den innan! :-D En härlig pratstund fick vi med familjen där. Fast vårt hus hade nog rymts i deras garage - jäklar vad stort de bodde!


Vagnen känns toppen - den var inte blekt och inte sliten alls. Vi ska klämma och fälla och böja och testa den imorgon i dagsljus och se om vi kan stuva om lite bland prylarna i källaren så vi kan förvara den tills vi kommer hem.

På vägen hem besökte vi min pappa och visade bilden på vår son - det känns som att det kan bli stressigt att försöka få till att ses i veckan som kommer - vi vet ju inte med säkerhet vilken dag vi åker så det känns som att man borde försöka träffa så många som möjligt på den korta tid som är kvar...

Till sist åkte vi upp till Landvetter och sa hej till S & S och deras son som Ä N T L I G E N kommit hem idag! Lille J tog det med ro - han såg glad ut och kunde nog inte förstå vad sjutton det stod massa folk med tårar i ögonen och falsettröster!
Vi lämnade över en lite välkomstgåva och bestämde oss för att höras - de hade pengar vi kunde växla till oss innan vi reser och det kändes ju lite praktiskt!

Usch - så jäkla äckelmätt - det var inte LDCH på tallriken idag... *bläää*


Nu ska jag gå ner till alla högar med kläder och spana lite på vad vi ska ta med oss till lillo.

Imorgon kommer min mamma och resterande släkt på den sidan och hälsa på oss lite :-D


Presentation


Jag blev mamma genom adoption. Bloggen startade 2010 med hemutredningen och fortsatte med en lång väntan på... ja vem skulle det bli?
Nu skriver jag om stort och smått om vardagen med en son född sommaren 2011 och hans lillebror som kom till oss 2013.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Besökare sen 2011-07-01

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Vill ha barn

 

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Buzzador blog


Ovido - Quiz & Flashcards